20 serviceegenskaber

Artikelserie i 20 dele

Sådan øger du dit salg med

UNIK SERVICE

som GÆSTEOPLEVELSE

Hvad kræver gæsteservice i overnatningsbranchen egentlig?!🙄🙄

Blot at smile og være høftlig eller meget mere?

🛑Hvis du spørger mig, så kræver det meget mere end blot god opdragelse hjemmefra. Det er på tide, at vi tager hul på serviceuddannelsen⭐

At tage hånd om dine gæster er kernen af service på ethvert hotel.

At gøre det betyder at forstå og forudse, hvad gæsten har brug for og derefter vide, hvordan du opfylder og overgår disse behov.

Hvorfor er det vigtigt, tænker du måske? Kan jeg ikke bare gøre, som jeg altid har gjort?

Lad mig spørge retur: Hvad har det bragt dig indtil nu?

- Flere gæster? 🤓🤠🤭
- Bedre økonomi? 🤑🤑🤑
- Gladere medarbejder? 😃😃😃
- Bedre omtale og færre klager? ⭐⛔

Ved at give flere eksempler fra branchen åbner denne artikelserie dit sind for tanken om, hvilke færdigheder det kræves af dine medarbejdere for at de kan tage sig rigtigt af gæsten.


Læs med her over de næste 20 tirsdage med start tirsdag d. 12.10.2021. Find dem under menupunktet: 20 serviceegenskaber.


Connect gerne med mig på Linkedin, hvad du fik ud af at læse artikelerne - hvad gør I, i jeres virksomhed, når I står face2face med gæsterne?