Den Hemmelige Kunde
Den Hemmelige Gæst

Den Hemmelige Kunde i din butik

SERVICE • OPTIMERING • SALG

FORLØB

 Går dine kunder tilfredse og glade fra din butik?


Få hjælp til at undersøge og optimere dit serviceniveau og øge din indtjening.


Den hemmelige kunde er et eller flere besøg, hvor butikkens servicedesign evalueres nøje, hvorefter ledelsen modtager en rapport, som giver dem en handleplan for eventuelle indsatsområder.


Ved at sætte fokus på og tilrettelægge serviceniveauet, skabes der automatisk mere omsætning og trivsel i butikken.


God omtale fra dine kunder er den bedste reklame, du kan få. 

Her er det ikke ukvalificerede timeansatte, som foretager kundebesøget, men en faglig uddannet samarbejdspartner med service og værtskab på rygraden. Ønsker du at drive en professionel, succesfuld forretning, så vælg en professionel, kvalificeret samarbejdspartner med et skarpt øje for detaljer og optimeringsmuligheder.

Inden opgaven går i gang, udarbejder jeg en eller flere besøgssituationer i samarbejde med ledelsen, der beskriver kundens indfaldsvinkel, købsobjekt og ageren. 

Efter at besøget er afsluttet, vender jeg tilbage med en detaljeret beretning, som gennemgås personligt med ledelsen.

Den hemmelige kunde er en yderst økonomisk overskuelig undersøgelsesmetode, som giver dig brugbar viden til butikkens fremdrift og øger din indtjening på nem måde.

Et besøg koster DKK 4.500.00,- (ekskl. moms + transport).


Prisen er inkl.:

Indledende telefonisk møde 

1 Kundebesøg

Afsluttende telefonisk/personligt møde


Det får du også:

1 skriftlig beretning af kundebesøg


Kontakt mig gerne for et uforpligtende tilbud på opgaver i mere end 1 butik.

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend