Back to Basics - Servicekursus
Den Hemmelige Gæst

BACK TO BASICS - SERVICEKURSUS



Et genopfriskningsforløb for medarbejdere

Hvorfor gør vi, som vi gør?

Kan nogen huske det?


På kurset dækker vi de mest basale servicetricks, som er blevet glemt i hverdagens rutiner. Hvilken betydning har de - ikke kun for virksomheden og dens bundlinje - men også for virksomhedens medarbejderes arbejdsindsats og arbejdsmiljø? Det og meget mere ser vi nærmere på i dette forløb.

Kontakt mig for nærmere info omkring forløbets længde samt pris.

Gæsten ankommer


Kig op og smil


Vær nærværende

Modtag bestillingen 


Rent porcelæn foretrækkes


Servér korrekt 

Hold døren


Husk gæsterne


God atmosfære

 
 
 
 

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend