LinkedIn Artikler

Sådan træner du din medarbejder i SKUDSIKKER SERVICE -

også i krisetid

Det er så hér, jeg krummer tæer!


"Er service ikke bare at medarbejderne er høflige?!"

Jeg bliver jævnligt mødt med en forundring over, at det er nødvendigt at uddanne sine medarbejdere i service.

Service er så meget mere end almindelige pli og dannelse, og det er på tide at få øjnene op for det👀

Igennem 20 artikler de næste 20 tirsdage gennemgår jeg en top-20 liste over de vigtigste færdigheder indenfor service - som hvis brugt rigtigt - vil give dig glade medarbejder - også i krisetid🤩🏆

Læs med i artiklerne her og bliv klogere på kundeservice.

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend