Oplevelsesbranchen

SERVICEYDELSER

HOTEL

Systematisk gennemgang af hotellet set fra gæstens side samt
sikring af optimal kommunikation, kontakt og information til gæsterne​.

RESTAURANT

Med fokus på gæstens samlede oplevelse af produktet fra start til slut gennemgås serviceleverancerne skridt for skridt.

TURIST-

ATTRAKTIONER

Øget gæsteantal og positive oplevelser, medarbejdernes tilgængelighed og kommunikation med gæsterne og kollegaer som omdrejningspunkt.

MISSIONEN:

God - bedre - bedst

Hvad vil du helst være?


Med min hjælp opnår du:


- Gode gæsteoplevelser

- Bedre anmeldelser

- Flere gæster

- Gennemtænkte serviceydelser

- Afdækning af alle touchpoints

- En sund økonomi

- Positive medarbejdere

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend