DIN EKSPERT INDENFOR VÆRTSKAB
Service og værtskab er vejen frem til loyale gæster, men hvad vil det sige, og hvad kræver det af vores medarbejdere?
Hvilken oplevelse får gæsten, som er værd at fortælle andre om på SoMe, og hvad kan gøres anderledes og bedre for at optimere oplevelsen til næste gang?
Systematisk gennemgang af hotellet set fra gæstens side samt
sikring af optimal kommunikation, kontakt og information til gæsterne.
Med fokus på gæstens samlede oplevelse af produktet fra start til slut gennemgås serviceleverancerne skridt for skridt.
Øget gæsteantal og positive oplevelser, medarbejdernes tilgængelighed og kommunikation med gæsterne og kollegaer som omdrejningspunkt.
Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes
Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.