Servicedesign for virksomheder

Servicedesign

FOR VIRKSOMHEDER

Der er ingen forskel på om serviceleverancerne er til B2B eller B2C - kunder - i sidste ende er alle kunder.

Servicedesign sætter fokus på hele spektratet af touchpoints mellem virksomheden og kunden.

Når kunden er i kontakt med jeres virksomhed, skabes der et indtryk som i høj grad kan styres og formes. Det giver jer stor mulighed for at forme kundeoplevelsen og efterlader en positiv påvirkning.

En påvirkning som efterfølgende veksles til øget omsætning, fordi jeres virksomhed foretrækkes frem for andre.

SERVICE TIL DIG

Bliv en del af SERVICE-ELITEN


Der er mange steder, hvor I kan tabe kunden. Blandt andet i mit undercover-arbejde spotter jeg de steder, I skal sætte fokus på - hvor kunden har et sammenspil med jeres virksomhed, og hvor I kan dygtiggøre jer

 

For medarbejdere


Som leder kan det være svært at se gennem sløret af gode intentioner fra dine medarbejdere, og når du færdes dagligt i din virksomhed, bliver du til tider hjemmeblind.

Med skrap servicetræning til dine medarbejdere, som stiller krav til deres opførsel og indsats, sikre du samtidigt trivsel og fremgang i din virksomhed.  

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend