Webklumme

22. december 2020


Er du også vokset op med “Halløj på Badehotellet”? Hvis du er, så har jeg et enkelt spørgsmål til dig om lidt...






Read on

5. januar 2021


𝟮 𝘀𝗸𝗿𝗶𝗱𝘁 𝗳𝗿𝗲𝗺 𝗼𝗴 𝟭 𝘁𝗶𝗹𝗯𝗮𝗴𝗲


Hvor besværligt skal vi egentlig gøre tingene for vores kunder?





Read on

15. december 2020


Kunder vs. Gæster


For nylig lyttede jeg stærkt interesseret til en diskussion på P4, om hvornår det hedder "kunder", og hvornår det hedder "gæster".



Read on

29. december 2020


Ingen service overhovedet!


Har han ret?






Read on

8. december 2020


Det korte svar:


Alle - selvfølgelig






Read on

1. december 2020


🎶Curling eller ej🎶


Der er ingen tvivl om, at vi alle vil det bedste for vores guldklumper derhjemme.




Read on

17. november 2020


Vær ærlig overfor dine kunder


Det kan vi vist alle godt blive enige om.

Forleden faldt snakken i min omgangskreds på, hvilken lokal håndværker man kunne stole på ville møde op


Read on

10. november 2020


Sch... Din medarbejder taler🤫


Kommunikation og teamwork øger virksomhedens trivsel, og dermed også omsætningen, arbejdsglæden og trofastheden fra medarbejderne.



Read on

27. oktober 2020


1.. 2.. 3.. 4.. 5.. 6.. 7 𝘴𝘦𝘬𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳!

...𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯𝘧𝘰𝘳 3 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳


𝘰𝘨 80 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘧 𝘣𝘦𝘴𝘭𝘶𝘵𝘯𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯 𝘦𝘳 𝘵𝘳𝘶𝘧𝘧𝘦𝘵 𝘰𝘮, 𝘩𝘷𝘰𝘳𝘷𝘪𝘥𝘵 𝘷𝘪 𝘬𝘢𝘯 𝘭𝘪𝘥𝘦 𝘩𝘪𝘯𝘢𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘦𝘭𝘭𝘦𝘳 𝘦𝘫🙄



Read on

3. november 2020



Forbrugere i dag møder op med en række forventninger til dit produkt


Bliver de indfriet...



Read on

20. oktober 2020


❌ marks the spot


Kender du det? Alene parkeringspladsen gør dig rundtosset 🥴

Ud af bilen og orientere dig❗ Men hvor skal du hen?


Read on

13. oktober 2020


RING RING RING☎☎☎


"Det' Kurt"

Åh Gud, jeg troede, jeg havde ringet til VVS'eren!



Read on

7. oktober 2020


Går du?! Kommer du tilbage...?


Efter formiddagens besøg fik jeg lyst til at fortælle jer om min veninde Christina.



Read on

29. september 2020


Fokus Fokus Fokus!


De siger det alle sammen.





Read on

21. september 2020


UD MED MER-SALGSKURSERNE👊🏽


Og ind med OPLÆRING I SERVICE👏🏽





Read on

15. september2020


>>>SIG FARVEL!<<<


"Farveller"... sådan sagde jeg i sin tid som receptionselev på Hotel Hesselet.




Read on

8. september 2020


Smil!


For pokker da osse😄😄😄





Read on

25. august 2020


.....DJÆVLEN LIGGER I DETALJEN.....


På mit seneste ophold ankom jeg til et hotel, som i den grad led af stilforvirring.



Read on

17. august 2020


Toiletpapir


Kender du slippen på toiletpapiret den dens betydning?




Read on

2. september 2020


…..Schhhh...Schhhh...Schhhh…..


Vær helt stille og lyt

Nej, lyt godt efter.

Kan du høre, hvad gæsten spørger om?


Read on

12. august 2020


Flere gæster?


Svært ved at forstå, hvorfor I ikke har flere gæster eller en større omsætning?


Read on

3. august 2020


Ferien er slut


Så begynder hverdagen igen ovenpå en måske lidt for travl sommer?


Read on

29. juli 2020


Dagens artikel


Dagens artikel i Lokalavisen Nyborg opsummerer meget godt min vej. 


Read on

21. juli 2020


Den hemmelige kunde


Går dine kunder tilfredse og glade fra din butik?


Read on

13. juli 2020


Alt er service


........Alt er service, og alt sender et signalt til kunden........


Read on

7. juli 2020


Tomme løfter


Alle virksomheder kan skrive sig ud af god service på SoMe


Read on

29. juni 2020


Øvelse gør mester


Husker du at fortælle om den sidste gode serviceoplevelse, du har haft?



Read on

16. juni 2020


Danskerne kommer


Solen er endelig brudt igennem, og sommerferien venter med længsel lige om hjørnet.


Read on

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend