2 skridt frem og 1 tilbage

2 skridt frem og 1 tilbage

Hvor besværligt skal vi egentlig gøre tingene for vores kunder?

Tilbage i julen skulle jeg sende julekort afsted og tænkte, jeg lige hurtigt kunne smutte ind i supermarkedets postafdeling og sende dem.


Så ind gennem juletrængslen til den fjerneste krog af butikken og vente på, at en medarbejder dukkede op. Og så kunne jeg komme videre.


MEN AK NEJ - så nemt skulle det ikke være!


For de solgte ikke frimærker i postafdeling...


Det skulle jeg have i deres kundeserviceafdeling i den anden ende af butikken.


A’ hva’ for en fisk?!


Igennem trængslen (og alarm) igen og vente på endnu en medarbejder og mine frimærker.

Glad for udsigten til at komme hurtigt ud af butikken igen, spurgte jeg medarbejderen, hvor den nærmeste postkasse var.


Kan du gætte det?


Jep….!!!


Tilbage til postafdelingen igen og deres postkasse.


Jeg lader den lige stå lidt...


Ovenstående er langt fra det eneste eksempel jeg har på besværlige arbejdsgange - ikke kun for kunder, men bestemt også for medarbejdere.


Jeg tænker, vi alle kan blive enige om, at jo lettere tingene kører, jo gladere er vi alle sammen.


REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend