Alt er service
Den Hemmelige Gæst

Alt er service

........Alt er service, og alt sender et signalt til kunden........

Det tænkte jeg meget på, da jeg lørdag aften valgte at spise ude på en hotelrestaurant med min familie.


Stedet var godt besøgt, men desværre var der en atmosfære af fraværende tjenere og en rodet restaurant.


Aftenens buffet bestod af en lækker sommermenu med dertil hørende handsker. Handskerne flød desværre alle vegne rundt om de opstillede skraldespande.


Ja, de kan være nogle flyvske nogle, men under de 2 timer mit besøg varede, oplevede jeg ikke én gang, at tjenerne samlede handskerne op fra gulvet. Skuffende, og der kom blot flere til.


Alt er service - også det fysiske udtryk. Det er ikke nok at blive mødt af en smilende receptionist, hvis skraldespandene bugner over, og ingen reagerer.


Vil du vide mere om, hvordan jeg kan hjælpe dine medarbejder til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N, så læs mere på www.louisedyrhave.dk - sammen skaber vi loyale kunder og en bedre bundlinie.


Louise Dyrhave

/ S E R V I C E D E S I G N E R /

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend