Den hemmelige kunde
Den Hemmelige Gæst

Den hemmelige kunde

SERVICE • OPTIMERING • SALG

Går dine kunder tilfredse og glade fra din butik?


Få hjælp til at undersøge og optimere dit serviceniveau og øge din indtjening.


Den hemmelige kunde er et eller flere besøg, hvor butikkens servicedesign evalueres nøje, hvorefter ledelsen modtager en rapport, som giver dem en handleplan for eventuelle indsatsområder.


Ved at sætte fokus på og tilrettelægge serviceniveauet, skabes der automatisk mere omsætning og trivsel i butikken.


God omtale fra dine kunder er den bedste reklame, du kan få.


Vil du vide mere om, hvordan jeg kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N, så læs mere på www.louisedyrhave.dk - sammen skaber vi loyale kunder og en bedre bundlinie.


Louise Dyrhave

/ S E R V I C E D E S I G N E R /

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend