DJÆVLEN LIGGER I DETALJEN.....
Den Hemmelige Gæst

DJÆVLEN LIGGER I DETALJEN

På mit seneste ophold ankom jeg til et hotel, som i den grad led af stilforvirring.

Hvor jeg end kiggede hen, så var det en sammensurium af alt godt (eller skidt), som lige havde været inde for rækkevidde.


Det var i alle rum - lige fra de lange gange til restauranten og videre ind i værelserne og wellnessområdet.


Det var ikke kun den store mængde brugskunst og de utallige malerier (alt sammen til salg af lokale kunstnere, som jeg synes er en fantastik ide, men lidt har også ret), men det var også gulvtæpperne, som tydeligvis var fra et årti, gardinerne fra et andet, og inventaret fra et tredje, som alt sammen skreg til hinanden.


Når jeg på mit tjek sammenholder alle de her indtryk med min gennemgang af hotellet, var affaldsposerne for store til at skraldespandene kunne holde dem fanget, lamperne i restauranten lyste de døde fluer op i deres skærme, og det unge utrænet personale forsøgte at få deres arbejdsdag til at gå nogenlunde uden at tale alt for grimt til gæsterne (og hinanden), så har jeg min opgave for!


Men det er ikke en uoverkommelig opgave. Tværtimod! Når jeg har helikopteroverblikket for dig og det professionelle øje for detaljer, så kan det kun gå fremad.


For de betyder noget.


Detaljerne.


I den grad.


For dig, din virksomhed og i sidste ende dine gæster, som du gerne vil byde velkommen igen og igen og igen.


Louise Dyrhave

//D E N  H E M M E L I G E  G Æ S T//

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend