Fokus Fokus Fokus
Den Hemmelige Gæst

>>>FOKUS FOKUS<<<

De siger det alle sammen.

Men hvis du ikke har lært, hvad det er, du skal have fokus på, og hvorfor, hvad skal du så stille op med det?


I sidste uge skabte jeg opmærksomhed på at droppe mersalgs-traveren og vende blikket mod servicen, og de samme ord gælder for fokus.


Vi er nødt til at starte med det helt basale, som almindelig høflighed overfor vores gæster. Den er desværre forsvundet i den travle hverdag - hvis ikke, så er den påtaget.


Og dagens millennials har slet ikke lært det. De unge mennesker som snart overtager!


Det er ikke godt nok.


Så før fokus kommer læring, øvelse og træning.


Først da kan du sætte rigtig fokus på dine gæster.


Vil du også være en del af

S E R V I C E - E L I T E N, så læs mere på www.louisedyrhave.dk - sammen skaber vi loyale gæster og en bedre bundlinje.


God dag


Louise Dyrhave

//D E N H E M M E L I G E G Æ S T//

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend