Går du?
Den Hemmelige Gæst

Går du?😥

Kommer du tilbage igen?

Efter formiddagens besøg fik jeg lyst til at fortælle jer om min veninde Christina.


Christina fortalte mig forleden lettere frustreret at efter 5 år venskab, så havde jeg altså smittet for meget af på hende!


Nå for pokker!


Det viste sig, at Christina nu var begyndt at forvente service, når hun var ude at shoppe, og hvis hun ikke fik det i butikken, så gik hun igen.


Uden at handle!


Hun er faktisk ikke den eneste.


Hele 67% er gået fra et køb igen pga dårlig eller helt manglede service.


Tænk, hvis der var en måde, hvor du som virksomhedsejer kunne stoppe det fra at ske.


Det er der heldigvis.


Vil du også være en del af

S E R V I C E - E L I T E N, så læs mere på www.louisedyrhave.dk - sammen skaber vi loyale gæster og en bedre bundlinje.


God dag


Louise Dyrhave

//D E N H E M M E L I G E G Æ S T//

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend