Hvem fortjener service?

Hvem fortjener kundeservice?

Det korte svar:

Alle - selvfølgelig

Handler du med B2B eller B2C - kunder?


I min verden gør det ingen forskel, men jeg oplever alligevel at det gør det i andres. 


Især hvis man handler B2B, bliver servicen glemt! 


Den går altså ikke. Op på hesten igen og ind i kampen.


Vil du også være en del af S E R V I C E - E L I T E N🏆


Så kontakt mig for en sparringsnak - sammen skaber vi loyale kunder og en bedre bundlinje.


Rigtig god dag


BH Louise Dyrhave
//S E R V I C E D E S I G N E R//

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend