Kunder vs. Gæster

Kunder vs. Gæster

Hvornår har du hvad?

For nylig lyttede jeg stærkt interesseret til en diskussion på P4, om hvornår det hedder "kunder", og hvornår det hedder "gæster".


Relevant?!


Næh, ikke hvis du spørger mig. I sidste ende skal de allesammen behandles som konger i virksomheden uanset, hvad du sælger.


Et mere relevant spørgsmål er, hvorfor forbrugere ofte bliver behandlet som et irritationsmoment i stedet for...?🙄


Er du ikke glad for, de handler hos dig da? Det ville jeg være, og jeg ville også sørge for at vise det, så de ikke var i tvivl. 


Hvordan viser du dine kunder/gæster din taknemmelighed for deres besøg?


Rigtig god dag


BH Louise Dyrhave
//S E R V I C E D E S I G N E R//


Træt af sure kunder, der brokker sig over dine ansattes dårlige service? Start med at give dine medarbejdere 5 værktøjer, der får smilet tilbage på kunderne. Connect med mig på Linkedin og hør hvordan du får adgang til dem.

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend