Tomme løfter
Den Hemmelige Gæst

Tomme løfter

Alle virksomheder kan skrive sig ud af god service på SoMe, men hvad hjælper det, hvis det kun er tomme løfter, og kunderne ikke oplever det skrevne ord irl?

Det er ikke nok at love guld og grønne skove til kunderne, hvis dine medarbejdere ikke er oplært i at opfylde ønsker.


Er din virksomhed serviceminded - altså villig til at yde en tjeneste - så skal det kunne ses, føles og mærkes for kunden.


Det er slut med store luftkasteller - nu skal vi tilbage til jorden og koncenterer os om kunden lige ved vores fødder.


Vil du vide hvordan og være en del af

S E R V I C E - E L I T E N, så læs mere på www.louisedyrhave.dk, om hvordan jeg hjælper din virksomhed til loyale kunder og en bedre bundlinie.


Louise Dyrhave

/ S E R V I C E D E S I G N E R /

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend