Vær ærlig

Med ærlighed kommer man længst

Det kan vi vist alle godt blive enige om.


Forleden faldt snakken i min omgangskreds på, hvilken lokal håndværker man kunne stole på ville møde op, hvis man lavede en aftale med vedkommende.


Og ikke kun om håndværkeren ville møde op, men også om vedkommende rent faktisk så også udførte arbejdet, og gjorde det tilfredsstillende nok.


Sådan en snak kan give mig helt HELT ONDT I MAVEN!!!


Kundeservice er at alle steder.


Også hos håndværkere.


Men måske er kundeservice et overset begreb i nogle brancher?


Enden på diskussionen om den fortrukne håndværker blev, at de alle ville vælge ham

(ja, det kunne også have været en kvinde - for ikke at træde nogen over fødderne - men her var det altså en mand), som havde ryet for at holde sine aftaler og levere ydelsen til UG.


Men hvorfor har nogle brancher et ry for at brænde kunder af og ikke leve op til kundeforventningerne?


Hvis det er, fordi de har nok arbejde til langt ud i fremtiden (hurra for det), hvorfor så ikke være ærlig overfor kunderne og sige nej til aftalen?


I stedet for at sige ja - for så at forsvinde ud i den blå luft?


De fleste kunder ville nok sætte pris på ærligheden fremfor udeblivelsen. Tror i ik'?


God dag

Louise Dyrhave

/ S E R V I C E D E S I G N E R /

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend