Øvelse gør mester
Den Hemmelige Gæst

Øvelse gør mester

Husker du at fortælle om den sidste gode serviceoplevelse, du har haft?

Det er vi ikke alt for gode til vel?


Vi vil hellere fortælle om de dårlige oplevelser og få luftet ud.


Men hvad hvis vi talte hinanden OP istedet for ned? Jeg tror, det vil betyde en verden til forskel.


Mine år med kunde- og gæsteoplevelser har lært mig én ting - jeg kommer rigtig langt med at være positiv og smile til mine kunder.


Det er en lille ting for mig - men en stor ting for kunderne, som automatisk føler sig mere trygge. Og vigtigst af alt for dig; trygge kunder har mere lyst til at handle hos dig.


Vil du snakke med og være en del af

S E R V I C E - E L I T E N, så læs mere på www.louisedyrhave.dk, om hvordan jeg hjælper din virksomhed til loyale kunder.


Louise Dyrhave

/ S E R V I C E D E S I G N E R /

REPUTATION TALKS - MONEY WALKS

Vil du vide mere om, hvordan jeg også kan hjælpe din virksomhed til at blive en del af S E R V I C E - E L I T E N så klik videre

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend